Visszatérések & Reklamáció
Visszavonás:
14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szerződéstől.
Ilyen egyszerű a visszaküldés a Modellport Schweighofernél:
- Csomagolás
Kérjük, hogy a visszaküldeni kívánt termékeket csomagolja vissza az eredeti csomagolásba, mielőtt a csomagba helyezné, és az árut eredeti állapotában (sértetlenül, használati nyomok nélkül, minden címkével együtt, eredeti csomagolásban) küldje vissza. Ha a visszaküldés nem hibátlan, akkor a vételárból levonás történik. Kérjük, az áru visszaküldésekor ügyeljen arra, hogy az összes alkatrészt az eredeti csomagolással együtt küldje vissza, különben nem áll módunkban visszatérítést nyújtani. - Regisztráció
Töltse ki a lemondási űrlapunkat, és csatolja a számla másolatával együtt. Kérjük, vegye figyelembe: kifejezett szándéknyilatkozat és a számla másolata nélkül nem, vagy csak késedelmesen tudjuk feldolgozni az Ön visszavonását - ilyen esetben 29,00 EUR feldolgozási díjat kell felszámítanunk. - A termék szállítása
Ha a csomagot jól lezártad, akkor kellően lepecsételve adhatod le a postán. - Várjon az e-mailre
Amint a visszaküldött termék beérkezett a raktárba, tájékoztatni fogjuk Önt a további teendőkről. Minden részletet tartalmazó visszaigazolást kap e-mailben.
A visszaküldési űrlap használata nem kötelező, és nem korlátozza az Ön visszavonási jogát. Az elállási nyilatkozatot a következő címre kell küldeni:
MSG Online GmbH
Wirtschaftspark 9
A-8530 Deutschlandsberg
Auszt
Az online vásárlások esetében a szerződés visszavonása/elállása kivétel nélkül az áru átvételétől számított 14 napon belül lehetséges. A határidő betartása érdekében a visszaküldést 14 napon belül kell elküldenie. Kérjük, hogy a csomaghoz csatolja a számlát és egy egyértelmű szándéknyilatkozatot. FIGYELEM: Enélkül csak időbeli késéssel tudjuk feldolgozni a visszaküldést, és 29,90 EUR feldolgozási díj kerül felszámításra. Ha a visszaküldés nem hibátlan (pl. plombák felnyitása, tesztelésen túli használat, szennyeződés, az áru vagy az eredeti csomagolás sérülése,...), a vételár visszatérítésénél levonásokat kell alkalmazni. Kérjük, ügyeljen arra, hogy a visszaküldött termék teljes terjedelmében, az eredeti csomagolással együtt kerüljön vissza, ellenkező esetben nem tudjuk visszatéríteni a vételárat.
Kérjük, őrizze meg a csomagfeladattal együtt kapott blokkot. A csomag elvesztése esetén erre a nyomon követéshez van szükségünk. A felelősséget akkor vállaljuk, ha a csomag megérkezett a raktárunkba. Amint megkapjuk a csomagot, e-mailben értesítjük Önt.
Ha Ön visszavonja a szerződést, akkor az Öntől kapott összes kifizetést, beleértve a szállítási költségeket is (kivéve az abból eredő többletköltségeket, hogy Ön az általunk kínált legkedvezőbb standard szállítási módtól eltérő szállítási módot választott), az attól a naptól számított körülbelül tizennégy munkanapon belül visszafizetjük Önnek, amikor a szerződés visszavonásáról szóló értesítés megérkezett hozzánk. Az ilyen visszafizetéshez ugyanazt a fizetési eszközt fogjuk használni, amelyet Ön az eredeti tranzakció során használt, kivéve, ha Ön kifejezetten másképp állapodott meg; a visszafizetésért semmilyen esetben sem számítunk fel Önnek díjat.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a visszafizetendő szállítási költségek csak a csomag Önnek történő elküldésének költségét tartalmazzák. Az Öntől a székhelyünkre történő visszaküldést a FAGG 15. § 2. szakasza szerint Ön fizeti.
Olyan adásvételi szerződések esetében, ahol nem ajánlottuk fel kifejezetten, hogy elállás esetén mi magunk vesszük át az árut, a visszafizetést megtagadhatjuk mindaddig, amíg az árut vissza nem küldjük, vagy amíg Ön nem bizonyítja, hogy az árut visszaküldte , attól függően, hogy melyik a korábbi időpont.
A nem megfelelően bejelentett elállási nyilatkozat vagy reklamáció által okozott költségek és kiadások az Ön költségére esnek.
Szállítási károk
Kérjük, hogy a küldeményt az átvételt követően azonnal ellenőrizze.
A nyilvánvaló szállítási sérülést mutató, sérült csomagok esetében kérjük, hogy az áru átvételekor feltétlenül értesítse a kézbesítőt, és jelezze, hogy a sérülést észlelte, vagy tagadja meg az átvételt. Szükség esetén a szállítmányozó jelenlétében ellenőrizze a csomag tartalmát a teljesség és a sérülések szempontjából.
Kérjük, hogy a lehető leghamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben: service2@der-schweighofer.at.
A sérülések vagy hiányzó tartalom miatti utólagos reklamációkat nem tudjuk elismerni. Ennek oka, hogy a fuvarozóval vagy a szállítmánybiztosítással szemben saját követeléseinket nem tudjuk érvényesíteni.
LiPo akkumulátorok visszaküldése
Ha LiPo akkumulátort szeretne visszaküldeni, kérjük, kövesse a LiPo akkumulátorok visszaküldésénél leírt lépéseket.
Visszatérés utalvánnyal
Az ajándékkártyák (azaz a megvásárolt utalványok) visszaküldés esetén felszámításra kerülnek. Az Ön hozzájárulásával a visszaküldés értékének egészét vagy az utalvány értékének egy részét jóváírjuk az Ön ügyfélszámláján. Az utalványok nem válthatók be készpénzre.
Promóciós utalványok: Felhívjuk figyelmét, hogy az utalványt nem térítjük vissza, ha az árut részben vagy egészben visszaküldjük. Továbbá bizonyos promóciós utalványok csak a megadott időszakban és a kapcsolódó reklámkampány keretében érvényesek.
Promóciós cikkek: Felhívjuk figyelmét, hogy ha egy reklámkampány keretében vásárolt terméket visszaküld, az akció érvénytelenné válik. Más szóval, az ingyenes cikkre vagy a megtakarításra vonatkozó igény érvényét veszti.
A promóciós utalványokkal kapcsolatos részletes információkat mindig a vonatkozó részvételi feltételek alatt találja.
Reklamációk és gyártási garancia
Ha vissza szeretné küldeni az árut, (ha szállítási hiba történt, vagy ha a csomag vagy az áru sérült), akkor ez reklamációs ügy. Ha a visszaküldött áru nem hibátlan, akkor a vételárból levonás történik. Kérjük, az áru visszaküldésekor feltétlenül küldje vissza az összes alkatrészt, beleértve az eredeti csomagolást is, különben nem áll módunkban visszatérítést nyújtani.
Kérjük, ügyeljen arra, hogy a visszaküldés (reklamáció esetén is) megfelelően legyen frankálva! A nem ingyenesen hozzánk beérkező visszaküldések esetén a felmerülő költségeket felszámítjuk Önnek.
Kérjük, minden visszaküldést írásban regisztráljon!
Megkülönböztetünk hibákat és hibákat a gyártó oldalán.
A mi oldalunkon felmerülő hibák (például rosszul szállított áru) esetén kicseréljük az árut, és vállaljuk az ebből eredő szállítási többletköltségeket.
A gyártót érintő reklamációk (pl. gyártási hibák) esetén az árut közvetlenül a gyártóhoz/importőrhöz továbbítjuk. Amint megkapjuk az információt, azonnal tájékoztatjuk Önt, hogy tudunk-e jóváírást vagy helyettesítő terméket küldeni, illetve, hogy javításra kerül-e sor. A gyártó a szükséges kártérítést teljesíti.
Nem vállalunk felelősséget olyan alkatrészekért, amelyek nem az eredeti termék részét képezik. Ezért kérjük, hogy mielőtt elküldi nekünk az eredeti termékhez nem tartozó alkatrészeket, távolítsa el azokat.
A folyamat menete:
- Bejelentkezés
- Kérjük, panaszát írásban, a service2@der-schweighofer.at e-mail címen jelentse be. Ennek a levélnek tartalmaznia kell:
- Rendelési szám
- A sérült termék cikkszáma
- Az Ön teljes neve
- A probléma leírása
- Ha lehetséges, fényképek a hiba illusztrálására.
- Ellenőrzés
- Megvizsgáljuk a problémát, és tájékoztatjuk Önt, hogy van-e értelme visszaküldeni a terméket. Ha nem vagyunk biztosak benne, továbbítjuk a hibaleírást és a fényképet a gyártónak, és kikérjük a véleményüket (sajnos ez az eljárás nem minden gyártóval lehetséges). Ezzel a művelettel megspóroljuk Önnek a hibás termék visszaküldésének költségeit, amelyre nem vonatkozik a garancia.
- Csomagolás
Kérjük, hogy a visszaküldeni kívánt termékeket csomagolja vissza eredeti csomagolásukba és gondosan csomagolja be, hogy elkerülje a sérüléseket. - Csatolja a dokumentumokat
Töltse ki az elállási nyilatkozatunkat, és csatolja a számla másolatával együtt. Kérjük, vegye figyelembe: kifejezett szándéknyilatkozat és a számla másolata nélkül nem vagy csak késedelmesen tudjuk feldolgozni az Ön visszavonását - ilyen esetben 29,00 EUR feldolgozási díjat kell felszámítanunk. - A termék szállítása
Ha a csomagot jól lezártad, akkor kellően lepecsételve adhatod le a postán.
- Csomagolás
- További eljárás
- Ezután megvárjuk a gyártó visszajelzését. A feldolgozási idő gyártótól függően változik, de általában legalább 2-4 hét. Ha ezen időn belül nem kap választ, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben, és mi gondoskodunk az aktuális státusz meghatározásáról. Ezt követően a gyártó tájékoztat minket arról, hogy a reklamációt elfogadták-e vagy elutasították, és mit tud Önnek felajánlani. A gyártó dönt arról, hogy a törvényes garancia keretein belül javításra vagy cserére kerül-e sor. Ha a terméket ki kell cserélni, de nem áll rendelkezésre ugyanaz a termék, akkor egy minőségileg egyenértékű modellt kap, amely a reklamált termékkel azonos árkategóriába tartozik. A gyártó - és ezt követően mi - nem vagyunk/nem vagyunk kötelesek pontosan ugyanazt a modellt kicserélni. Ha kiderül, hogy a javítást az ügyfél hibájából kell elvégezni, akkor Ön költségbecslést kap. Visszautasítás esetén 29 EUR kezelési költséget számítunk fel. Ezt követően a terméket úgy kapja vissza, ahogyan beküldte. Elfogadás és a költségbecslés kifizetése után a terméket a javítás elvégzése után azonnal visszaküldjük Önnek, vagy amint megkapjuk a cserét, tájékoztatjuk Önt a további eljárásról vagy a visszaküldésről.